SLA - Angajament de Calitate
Garantam calitatea si uptime-ul serverelor noastre
SUNWARE asigura un angajament de calitate universal, numit in continuare SLA, pentru toate Serviciile Contractate. Intelegem prin Servicii Contractate urmatoarele: Gazduire Web, Reseller Hosting, Servere Virtuale, Servere Dedicate Gazduire Cloud, Proiecte in medii personalizate. Daca vom determina ca intr-o anumita luna, fie ca urmare a unor probleme de infrastructura fie a unui echipament hardware defect nu am reusit sa ne indeplinim garantia de calitate a Serviciului Contractat, vom prelungi perioada contractuala cu perioada in care acesta nu a fost disponibil.
-
Garantie diferita in functie de Serviciu In functie de tipul de Serviciu Contractat, garantia oferita este diferita.
-
Gazduire Web, Servere Dedicate si Cloud, Proiecete in medii personalizate Pentru toate Serviciile Contractate ce se incadreaza in aceste categorii oferim o garantie de 99.97% Uptime
Daca disponibilitatea Serviciului Contractat, este afectata o lucrare de mentenanta neanuntata sau un downtime neprogramat, vom prelungi valabilitatea Serviciului Contractat cu o (1) zi pentru fiecare ora de nefunctionalitate.
- Contracte de tip Reseller si Servere VPS Pentru toate Serviciile Contractate ce se incadreaza in aceasta categorie oferim o garantie de 99.9% Uptime
Primele patruzeci si cinci (45) de minute (echivalentul a 0,1%) de indisponibilitate a serviciului nu sunt luate in calcul.
Daca disponibilitatea Serviciului Contractat scade sub 99.9% vom prelungi valabilitatea Serviciului Contractat cu o (1) zi pentru fiecare ora de nefunctionalitate.
-
Alocare perioada de gratuitate Prelungirea perioadei de valabilitate a Serviciului Contractat se face numai in baza unei cereri transmise catre departamentul plati cel mai tarziu in a 10 zi de la incidentul reclamat.
-
Limitari Perioada maxima de prelungire este de o (1) luna de gratuitate a serviciului. Downtime-ul trebuie sa fie confirmat de unul din membrii echipei noastre de Support.
-
Exceptii Conturile clientilor nu vor fi creditate conform acestui angajament de calitate, daca orice eroare respectiv nefunctionare a site-ului este cauzata sau generata de:
- situatii de forta majora in care noi nu putem avea nici o influenta cum ar fi:
- razboaie
- calamitati naturale
- indisponibilitatea/intreruperea comunicatiilor
- foc
- atacuri informatice: virusi, hackeri, DDOS, Flood, SYN
- cutremure
- embargouri
- actiuni ale autoritatilor legale competente
- lucrari de intretinere anuntate
- domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate de SUNWARE
- probleme de retea internet (in afara retelei noastre) cum ar fi furnizorii nostri de connectivitate, furnizorul dumneavoastrare de internet sau orice alta cauza
- nefunctionarea corecta a unui software oferit de alta sursa (scripturi gratuite, software de comert electronic sau procesator de plati online, etc.)
- Amendament SUNWARE isi rezerva dreptul de a modifica termenii acestui Angajament de Calitate. Orice modificare va fi anuntata prin intermediul site-ului nostru.